Lever ännu

Måste bara poppa in här och tala om att jag fortfarande lever.

Jag har börjat min behandling och får hjälp att behandla orsaken till mitt ätande nu.

Samtidigt gör jag det sista med att flytta bloggen till en ny sida där jag ska kunna jobba lite mer med texterna och även göra en liten utrensing.

Blir en ny webbadress (kommer när lasneringen är färdig), nytt utseende och nya saker helt enkelt.

ville bara tala om att jag fortfarande lever och be om ursäkt för att jag inte skrivit, men just nu är det mycket som ska göras så jag får allt färdigt.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!



Läste din blogg och det som slår mig är att du verkar lida av borderline, emotionell personlighetsstörning, tycker att du borde göra ett personlighetstest med din psykolog.



maila mig om du undrar ngt!



kram

2010-04-13 @ 00:10:43
Postat av: nadia

Hahaha jo det kan verka så =) Men nej tyvärr var det inte så, har gjort sånna tester nu när jag började gå till terapeuten, hon precis som ätstörningsenheten sa att jag inte har någon bordeline, men att jag har en störning som gör att jag använder maten på fel sätt. Jag har i mina år varit med om mycket, och hållit det inom mig, sen när det kommer ut så blir det så, tydligen. Tänk vad skönt om jag hade en diagnos och kunde få medicin för att bli frisk, men så är det inte. Utan det är bara mig själv det behövs fixas till och det är bara jag som kan göra det, med extra stöd av terapeuten. =)



Men tack så mycket för din omtanke.



Kramar nadia

2010-04-22 @ 09:50:53
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)