snabbvisit åk om ett par veckor.

Jag har inte skrivit här på evigheter men det är just för att jag inte har internet just nu. Men om ett par veckor är flytten färdig och jag kommer få tillgång till internet via min kära mor som då bor närmre. Då hinner jag skriva lite före och efter jobbet. Men jag jobbar ändå på bloggen, genom att sitta och skriva inlägg lite nu som då, då har jag lite färdigt som jag sen enkelt kan publicera. Denna helg ägnas fullständigt åt städning och packning, eftersom jag inte har så mycket tid åt det under veckorna.

Jag ber er alltså ha lite tålamod med mig så återkommer jag snart igen. Arbetet som säljare går helt ok och jag har så sakta vant mig vid jobbet:

Återkommer så snart jag bara kan: (tangenterna på den här datorn var inte som de skuller vara märker jag nu därav inga punkter ibland)

Då  ska jag också berätta mer om min stora viktminskning och hur jag gjorde för att nå dit. Men jag kan avslöja att jag succesivt under de året minskade på mina kolhydrater och åt väldigt lite, dock inte så lite som med LCHF. I dag har jag slarvat jätte mycket; men jobbar nu på att minska mitt intag av kolhydrater än en gång. Så jag jobbar nu med att börja om igen; dock äter jag inte så noga nu för tiden; men det berättar jag mer om när jag har lite mer tid att skriva om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)