vilken operatör att välja till MB.

Känner ett sugande begär efter att skaffa internet. Men vet inte riktigt vad jag ska införskaffa. Kanske ett mobilt bredband, men fasiken. Det känns så dyrt och så är det vanligen 18 månader bindning.

Sen funderade jag på fiber, men då verkar min lina vara låst till Telia, så då vart det dyrare än det jag hade sist. Kasnke adsl men då blir det comhem, och ja då blir det bindning igen.

Så just nu håller jag på att bestämma mig för vilket internet, jag ska skaffa mig så att jag kan blogga lite oftare.

Kruxet med telia är bara det att ska jag skaffa ett mobilt bredband, och lite längre fram en mac dator så blir det lite mer avanserat att installera modemen på datorn. Det vet jag eftersom jag sitter och säljer telia mobilt bredband på dagarna.

Så har jag haft funderingarna på något paket där jag kan få ip telefonin och bredbandet tillsammans. Men samtidigt behöver jag ha en hemtelefon när jag har mobilen?

Ja som ni förstår är det sådant här som tar upp mina tankar idag. ska försöka skriva ihop lite inlägg i kväll, så jag har lite mer till er. (i värsta fall är jag ledig på lördag och kan ägna hela dagen till sådant.)

Men har ni några råd att ge mig när det gäller bredband mobilt fast, eller ja. Lite tips och råd och gärna kommentarer om hur ni upplever att de mobila bredbanden fungerar och vilken operatör man ska välja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nadja. Vi har Telenor mobilt bredband för 199/mån, har funkat överallt alltid, även på båtsemestern.Vi var tvungna att binda upp oss i tolv månar men det gör inget ...

2009-10-23 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)