dator krångel

har haft lite krångel med datorn här hemma. Men tror nog att den kommer må bättre om ett tag.

Har märkt att jag är väldigt hänig efter att klockan ställdes om , men jag vänjer mig väl lagom till helgen Ska även se till att hinna skriva en massa nu i helgen (hoppas jag). Det beror lite på om jag måste lämna in min älskade dator på reparation. Skulle det vara så får jag helt enkelt hoppas att min gamla dator håller ihop lite till.

Ska hoppa i säng och däcka nu, upp tidigt i morgon till jobbet. sen hem och försöka ordna upp det lite här hemma.

Fler inlägg kommer snart som är mer relevanta än sådana som dessa, det tar bara lite tid för dem att bli färdiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)