Datorn hemma igen

Men givetvis misslyckade siba med att fixa felet, så det jävla felmedelandet om att något är fel på mitt ena nätverkskort kommer upp hela tiden, trotts omformatering till fabriksinställningarna.

Så nu börjar jag bli less på dem. Trodde siba var seriöst, men fixar de inte till det när jag lämnar tillbaka den i helgen så blir jag riktigt förbannad. För nått är fel och det är inte routern eller kablarna de funkar i de andra datorerna.

ja ja får väl se hur det blir, ska be bror kolla på datorn en gång till innan jag lämnar in den, så jag verkligen har försökt med allt.  =*(

Blir så less när inte grejerna funkar. ska skriva rent texterna som jag har skrivit och börja posta dem här på bloggen så snart jag fått ordning på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)