Slarver och virrpanna

Vet inte om det beror på stress eller vad det är. Men just nu är jag en riktig slarver och virrpanna. Har lyckats slarva bort kabeln så jag kan inte lägga in bilderna på balkongen i datorn.

Dessutom har jag halva dagen letat efter en låda med té. (den har återfunnits). Så hittade jag en gigantisk konserv med tonfisk i vatten. (hade totalt glömt bort att den fanns där). Så i helgen ska jag göra lite tonfisk röra, och annan mat. Så ska jag dessutom göra färdigt mina matlådor, så de bara är att ta med till jobbet samma sak med någon form av mellanmål.

Så ska jag handla lite och kolla i morgon om jag kan gå och förtidsrösta så har jag det gjort.  Ska även handla lite i morgon, ska fixa lite grönsaker och liknande som är goda att ha till mat. (wookgrönsaker och lite frysta grönsaker, kanske någon konserv med tillbehör).

Nu ska jag fortsätta med bloggandet och leta efter den där sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)