Migrän

Har haft fruktansvärd migrän hela dagen. Så jag har varken ätit ordentligt, eller gjort något som jag planerat att göra idag. Men nu känns det som det har lättat. Så det är dags för att göra min middag, och sedan fota "under" bilden  på balkongen. Det är små pyssel kvar innan det är helt färdigt =)

(Sitter och kollar inspirationsbilder på nätet för att se hur jag ska göra. Få lite tips och idéer).

Så lite senare kommer det bilder. Och så ska jag försöka börja med alla uppdateringar jag har att göra. Lite nya länksidor etc.

Så helgen kommer gå till att göra mina uppdateringar på bloggen. (så ska jag göra lite uppgifter som finns i matmissbruksboken, så jag kan läsa vidare i den).

Vi ses senare, då kommer lite bilder på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)