I dag är ingen bra bloggdag.

Sov på tok för lite i natt, så i kväll blir det riktigt tidigt för mig.

På jobbet blev det inte så mycket gjort, vi gjorde cheesecake (de är faktiskt riktigt goda). Gjorda på amerikanskt vis. (synd bara att det är socker i dem).

Själv har jag fixat disken, så vi har allt vi behöver till i morgon när vi gör matpajer. Så i morgon blir det en spännande dag.

Men just nu är jag så fruktansvärt trött att jag inte vet var jag ska ta vägen, så därför komemr jag ägna resten av dagen åt att läsa och bara ta det lugnt, går o lägger mig vid 8:a eftersom jag går upp 4.20 (för att hinna göra min gröt).

Hoppas ni har uthållighet med mig, efter mina taniga inlägg, men det blir bättre. (Så snart bloggtorkan har gått över)

Just det fyller år om 3 veckor.

Snabb önskelista:
Begagnad toppmatad tvättmaskin (blocket funkar)
Elgrill (ej begagnad)
Vattenkokare (brons eller rödfärgad)

Sen önskade jag mig inte så mycket mer, får jag inte ovanstående vill jag gärna ha pengar så jag kan köpa sakerna. Så ville jag ha något annat men det är helt onödigt att be om, då jag redan vet att jag inte kan få det i år heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)