Favvoritbloggen.

Jag följer många bloggar, oftast av olika anledningar. De kanske är fotografer som bloggar, kockar som lagar mat, psykologer som skriver om psykologi, träningsinstruktörer som skriver om träning, Inredare som skriver om inredning. För att ta något expemel. De bästa av dessa bloggar skrivs av privatpersoner.

Men den blogg jag älskar att läsa mest av alla är Hälsofreaks blogg. Hon blandar snygga fotografier, med lagom inredning och annat. Hon skriver om lite träning och om kost. Hon äter INTE LCHF utan det hon tycker ser och smakar fräscht.

Kan det bli bättre än att gå efter en kost på hur den ser ut, att den ser och smakar fräsch ut. Hennes mträtter är färgglada, och mycket är vegetariskt (man kan ju byta det vegitariska mot annat om man vill det). Men hon är en riktig inspiration som blandar och leker med färgerna i sin kost. Hon bantar inte utan har valt att leva av mat som gör dig glad.

Denna blogg når nog ut till er med GI mest, men även ni som äter LCHF kan få inspiration av hennes recept. Hennes mat påminner lite om det som jag äter, dock med undantag frän Matvetet och fullkornsprodukter. =)

Men jag vill gärna rekomendera hennes blogg till er. (just nu är hon inte aktiv då hon har mycket i skolan, men läs det hon skrivit tidigare, ni blir inte besvikna).

för att komma till bloggen klicka på bannern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)