Bloggar som inspirerar.

Just nu har jag två bloggar som jag följer stenhårt. Jag har liksom bara fastnat för dem.

Den första har inspirerat mig till att växla kosten mot GI hållet. Speciellt nu när jag ska köra ProAim ett tag. (fick rekomendationen att äta GI till dem, med lchf, kan de verka som ett antabus mot fettet, och det kan bli obehagligt).
Men jag kommer köra GI metoden. Och då har jag hittat en jätte bra blogg som har blivit min inspiration.

Hon heter Sanna och är 23 år. Sedan v 45 har hon gjort en otrolig resa och förlorat hela 18,6 kg. Det är starkt jobbat. Ni kan förstå at thon är en inspiration för mig. (dessutom provade hon pulver under dieten, som frukost, och kommer aldrig mer ta det i sin mun, då det hade blivit vederdärdigt).
Hon har dessutom väldigt bra fakta om Gi metoden och dess tre steg. Samt att man inte ska stirra sig blind på listorna då det hela handlar om mängder. Hon har många jätte bra recept och blandar in även lchf i sin kost.


Besök henne på www.giblogg.se


För min träning har jag en otroligt inspirerande blogg. Som blandar både träning och hälsa. Hon berättar om skaer som sker i verkliga livet, hur man kan slippa PMS och vad man sk göra för att behålla hormonbalanserna. Detta kombinerar hon med övningar och träningar för hemmet. Man kan enkelt lära sig genom att titta på hennes bilder, där hon visar de olika övningarna. Hon ger även tips på andra former av träning som tex gymstick.

Sussi Fagerholm bor i stockholm, och har udner hela hösten varit min motivations coach. Hon har fått mig att fortsätta och inte ge upp när det har känts tungt.
Saknas det något på hennes blogg, så är det bara att maila och hon lägger sedan upp det du saknar. Hon är snabb på att svara på fråor och tar sig tiden.

Besök hennes blogg.

Nu ska kilona bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)