Balkong inredning

Har suttit i kväll och kollat på de möbler jag köper på fredag. på dynor och kuddar.

Så har jag även mätt hela balkongen på kors och tvärs, uppåt och på bredden ja i alla vinklar man kan tänka sig.

Jag har även för hand skissat på hur den kommer se ut (alltså gjort en planlösning). Nu känner jag mig riktigt nöjd med hur det kommer bli.

Det blir rött och grönt, och mysigt. (Ställer ut mitt plastträd). Så blir det lite grönt också. När jag är färdig om ett par månader kommer det bli en jätte mysigt uterum. (säger ett par månader, då har jag tid på mig att fixa med ljus och lyktor). (vill ha lyktor i födelsedagspresent).

Då det verkar som att det inte blir något ledigt i sommar, kommer jag behöva en liten oas på balkongen, och det här känns riktigt bra.

Ska sopa balkongen innan jag börjar, ni ska även få se före och efter bilder och självklart udner bilder =)

Så i dag har det inte blivit mycket skrivande, eftersom jag suttit och ritat hela dagen. Ska bli så skönt att få göra något konstruktivt i helgen. (ska handla på fredag, om det inte blir i morgon, beror på vädret).

blir min plats för återhämtning och laddning av batteriet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)