Total öken och sockersug nå jävluskt.

Dels har jag en fruktansvärd idée torka, och skrivtorka just nu. Det är rena öknen i huvet på mig. Dock läser jag en bok just nu som jag tänkte jag ska försöka ge en recention av senare. Men annars är det torka just nu.

Men jag måste berätta detta angående mitt inlägg om chokladen:

Jag har fått ett sådant fruktansvärt socker sug efter att jag åt den. Så i morgon börjar jag med en ny avgiftning bara för att vara på den säkra sidan, att jag inte trillar ner i sockerberoendet igen. Men shit vad det har triggat igång mig.

Så jag vill verkligen ge en varning til er som tänker köpa hem chokladen. Ska ni trigga igång suget kan ni lika gärna göra det med vanligt godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)