Tack för Mailen

Nu har jag lite att gå efter. Men har ni fler saker ni funderar på eller tycker jag ska ta upp när jag skriver så är det bara att fortsätta maila mig.

Många mailen handlar främst om min Anorexi som jag hade under en av mina ätstörnings perioder. Så därför kommer jag börja med att berätta lite mer om min anorexi. Alltså mina triggare och hur jag betedde mig samt vad som blev min vändning.

Jag sitter och skriver det just nu. När jag är klar kommer jag publicera det här. Det blir en inblick i min sjukdom.

Men jag har hela dagen på mig så det kommer lite senare i kväll. Det tar sin tid att skriva och försöka komma ihåg allt som skrivas ska.

Men i alla fall. I kväll skriver jag in den biten. Då kommer även en ny kategori, där jag samlar allt om anorexi, så blir det en för bulimi, en för  hetsätning / Matberoende. (ja ni förstår hur jag tänker).

Så till si kväll får ni hålla ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)