Orolig ....

i morgon bitti kör F mig till jobbet (börjar tidigare för att få några extra timmar). Sen sticker han tillbaka till Lycksele. Hans praktik är slut och det är dags att återvända uppåt. Förhoppningen är att det inte går så lång tid innan vi kan ses igen. Antingen åker jag upp eller han kommer ner. Men det skapar alltid en viss oro.

Det är anledningen till att jag inte bloggat så mycket i helgen. Vill få ut så mycket av tiden som möjligt. Så jag skriver detta lilla inlägg, så återkommer jag i morgon.

(utemöblerna jag vill ha kommer förresten ifrån ett företag i Bollnäs, så då kanske man kan åka dit och kolla på dem och se om det är något som skulle passa mig.) Hittade mycket olika stilar jag kunde tänka mig så jag ska kolla runt lite till, och så kommer ett inlägg så snart jag rett ut alla bilderna och var de kommer ifrån.  (Jag hoppas att jag kan köpa utemöbler den här säsongen)

Så nu ska jag bänka mig framför melodifestivalen och bara ta det lugnt.

Jag återkommer med inlägg i morgon. (då kommer även ett par utemöbler som jag vill ha).

Snart är sommaren här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)