Inlägget om Anorexi

Jag lovade i går att jag skulle skriva och berätta lite om mina triggare som ledde till att jag fick anorexi,

Men eftersom jag hade Bulimin innan bestämde jag mig för att försöka berätta om de båda. efter varandra.

Det kan verka osammanhängande men det kommer inte vara så svårt att förstå hoppas jag. Jag kommer dock inte skriva så mycket ännu. Utan det blir mer specifikkt mina triggare och vad som gjorde at tjag började och när. (mer detaljer och kanske mer vardagliga saker kring anorexin och bulimin kommer ni få läsa så snart jag börjar bli färdig med min sk livshistoria. Eller mitt levnadsöde.

Men nu ska jag sätta mig och skriva in det jag har skrivit om anorexin och bulimin, så kommer det publiceras i kväll. (det kan jag lova eftersom jag har sovmorgon och jobbar kväll i morgon). Älskar de passen.

Så keep up i kväll. det kommer mer då. Samt att jag ska skriva lite nya sidor där det ska publiceras länkar så småningom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)