funderingar som inte rör mat.

Köpte hem en tidning idag för att få lite inspiration till balkongen. Så ja gkan inreda den till sommaren (jag har aldrig under mitt vuxna liv inrett balkongen). Och fann i tidningen skit snygga utemöbler som jag funerar på.

Men jag kommer inte ihåg var man kan köpa dem, så jag blir tvungen att visa er bilden i morgon.

Tidningen jag köpte var en bilaga eller en extra tidning från drömhem och trädgård.

Men i morgon ska ni på et eller annat sätt få en bild på utemöblerna som jag blev sugen på.

Ska kolla igenom Google och se om det finns någon bild ute. Men ville bara berätta att jag faktiskt inte alltid tänker på mat och beroenden =)

Ska beställa en bok om medberoende och läsa så får ni en recention av den så småningom. Just nu läser jag Mia Thörnbloms bok Så Dumt !

Kan säga redan nu att fy fan vad BRA den boken är. Jag som dessutom har haft hetsätning/överätning känner igen mig i mycket utan det man gör och känner med drogmissbruk. Det är så farsinerande att vitt skillda beroenden kan vara så grymt lika varanadra.

Men mer om det kommer senare. Nu ska jag varva ner och en gå o lägga mig, jobbar mellan 10 och 17 i morgon, samt att jag har sovmorgon på fredag, så då blir det mer skrivet =)

Så tills vi ses igen.

Ha rni önskemål om saker ni vill veta, lämna en kommentar, eller send mig ett mail. så svarar jag antingen på bloggen eller i mailet. (jag kommer aldrig skriva saker om dem som söker stöd och vägledning för sina missbruk, så länge det itne finns någon risk för skada på sig själv eller annan människa, låter jag det stanna hos mig, och kommer inte ut till någon annan. Jag byter dessutom kod på mailen med jämna mellanrum, för att kunna säkra inneållet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)