Förlåt för dåliga uppdateringar.

Jag har ju dels börjat jobba som ni vet. Men nu har jag kommit in i arbetet och det tar inte lika mycket psykiskt på mig. Utan man kan slappna och ta vara på sig själv igen.

Så åkte jag på värsta dunder förkylningen i söndags (jo jag jobbade i alla fall).
Så jag har arbetat varit snorig och haft feber. Men det har funkat i alla fall.  Jag har liksom snorat mellan samtalen ;-)

Så har jag en massa saker som jag ska publicera här på bloggen till er. En massa som jag kommit på att det skulle jag kunna dela med mig av. 

Så det blir en del uppdateringar framöver. Med början i kväll när jag kommer hem, eftersom jag har sovmorgon i morgon.

Så nu vet ni. Jag finns här och har svarat på lite kommenatrer och nu kommer nya inlägg spruta fram på bloggen ;-)

Hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)