Behöver hjälp av er läsare.

Jo det är som så att jag tänkte skriva lite om det som triggade igång mitt hetsätande, min anorexi och min bulimi. Men jag skulle behöva ha lite mer hjälp. Några har redan mailat mig frågor om detta.

Så jag tänkte se om fler undrar över något eller har tips på saker som jag ska berätta om. Ibland är det lättare att beskriva något då man har lite vägledande frågor.  Så ha ni några, bhöver itne vara specifika till mig utan kan vara mera allmänna så ställ dem, antingen via en kommentar eller via mail:

[email protected]

Det skulle hjälpa lite på vägen.

Jag ska försöka berätta om vad som triggade igång mina missbruk, men även vad som blev vändningen för mig. Så har ni lite frågor får ni gärna ställa dem. Så blir det lättare för mig att skriva.

Kommentarer
Postat av: Tezzan, Wellness Coach

svar: skicka du in dina steg nu så lägger jag till dom i resultat-inlägget.

Kram

2009-03-15 @ 20:17:44
URL: http://herbatezzan.se
Postat av: nadia

Då har jag gjort det nu =)

2009-03-15 @ 20:34:44
URL: http:// mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)