Problem med bilen

Har inte skrivit något alls under veckan, därför att jag haft tankarna på annat.

Har haft mammas bil hos mig och ja vad ska jag säga den funkar inte speciellt bra. Verkar vara nått vajsing med bakdäcken, typ drivaxlar eller liknande. I värsta fall har det varit någon som har lossat hjulbultar. Så ja mina tankar har varit någon annan stans. Så jag har faktiskt inte varit online på internet överhuvud taget de senaste fyra dagarna.

Men en glad förhoppning, är att jag ev får jobba under juli månad, (vi är många som konkurrerar om 3 tjänster, så jag våga rinte hoppas för mycket). Så verkar det som om det blir åter med två skift under augusti månad och frammåt. Så då får jag komma tillbaka och jobba under hösten =)

Så nu håller vi tummarna för det.

Hur ska jag då fira midsommar, jo som jag sa i måndags, bara ta det lugnt och njuta av livet. Har lite uppdateringar att göra i bloggen också, och tänkte ta tag i att fixa allt som ska fixas. Så helgen kommer gå till att börja packa (ska säga upp lägenhten nästa vecka). Så ska jag städa ordentligt och jobba med bloggen. (ska skriva färdigt lite mer inlägg till bloggen om matmissbruk och ta lite bilder.

Ber återigen om ursäkt för att jag inte uppdaterat alls under veckan, silltårtan har jag inte funnit receptet till ännu, men hittar jag det itne till i morgon, så ringer vi o fixar det. Då kommer det bild och recept i morgon (ni kan ju äta silltårta dagen efter midsommar också).

Nu ska jag ta en kaffe och se på tv brodera lite och bara ta det lugnt. Jobbar kvälls skiftet nästa vecka så jag måste vända på dygnet lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)