Ibland blir livet bara skit.

Jupp. ingen ny lägenhet ännu, men jag kanske kan få en till oktober om jag svarar i juli, Men säger jag upp lägenheten efter juli kan jag inte flytta förrens i november. Skit vad allt ska trassla.  Dessutom var fruntimmret som svarade i telefonen på bolaget det mest otrevliga jag någonsin mött. Jag ville bara kontrollera min uppsägningstid så det inte gällde något annat nä rjag har en ungdomslägenhet. Men hon var sur och ville veta varför. Så frågade jag var jag ska vända mig med andra frågor och då vart hon ännu mer sur och fräste ifrån om var jag skulle vända mig. Det värsta är att hon är nr 2 som jag pratar med över telefonen som är riktigt sur och taskig. Det andra sura fruntimmret sitter i växeln. Helt ärligt det ska bli skönt att slippa dem. Byter gärna.

Nu har jag i alla fall bestämt mig. Är så less på detta bolag som jag hyr av. Så i morgon ska jag säga upp lägenheten, och göra det möjligt för någon annan att ta över den så snart som möjligt. Jag kanske blir utan bostad någon månad men det gör inget. Måste bara lösa detta med internet så jag kan säga upp det. och bestämma mig för om jag ska tömma lägenheten från början och hoppas på att någon annan tar över den. Ska kolla upp med elbolagen hur det funkar där, om jag blir av med lägenheten tidigare, än uppsägningen. (kanske enklast att flytta elen bara). Internet ska jag också kolla hur det blir med.

Så i morgon börjar jag med att slänga en massa kartonger och skräp, sen kommer jag börja packa och rensa ur allt jag äger totalt. Lite ska iväg på blocket och kasseras, annat ska sparas. Så jag har lite att stå i. Hellst hade jag velat bli av med lägenheten så snart som möjligt, så jag gör den tillgänglig från och med 1 juli. Då kanske det går undan. En ny lägenhet är inte svårt att få tag i och det är skönt, det svåra är att bli av med den man sitter på idag. Men det ska nog lösa sig.

I morgon mellan städningen och körningarna och allt annat som ska göras, kommer jag slänga in lite blogg inlägg. Men jag har som sagt var en del att stå i för att få ordning på mitt liv känns det som.

Skönt i alla fall är att F kommer ner på måndag och det gör ju att livet känns lite skönare . Nu ska jag bara reda ut allt anant som är skräp just nu.

(ursäkta alla stavfel, men jag orkar inte rätta just nu, är psykiskt utmattad).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)