Dåligt med uppdateringar.

Vet att det är dåligt med uppdateringar osm vanligt nu när jag jobbar kvälls skiftet.  Men har som svårt att fokusera då. Man sover mest och jobbar liksom.

Ska försöka bättra mig, men kan inget lova. Skulle jag inte komma ihåg att höra av mig,s å kommer det flera inlägg på fredag, det kan jag lova med stora garantier. 

en sak i alla fall, har funnit min nya dator som jag ska köpa när pengar finns (om den finns kvar då vill säga). Men har jag går det att ordna snart, beror på hur det blir resten av sommaren vad gäller arbeten. Min dator jag har nu är inne på sista andningen så snart är det akut med inköpet. Bara svårt att få arslet ur som vi brukar säga.

Har ni frågor eller önskemål om vad ni vill läsa mer om (matmissbruk kommer, tillsammans med testen). Så är det bara att ställa dem. Jag svarar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)