2:a gången, nu har bägaren runnit över.

Kom ut till bilen i morse. Vad har hänt?

Någon jävel har brutit sig in i bilen och stulit bilstereon... IGEN.

Förra gången det hände för några månader sedan var det F´s bil som det blev inbrott i nu mammas. Börjar på att bli lite smått paranoid. Hur kommer det sig att det ska hända runt mig hela tiden och inte runt alla andra. Hur stora är oddsen att jag ska få inbrott i en bil igen, efter bara några månader.

Mina arbetskamrater funderade på om jag hade någon granne som hatade mig med tanke på att det hände igen. Även om det inte varit min bil någon gång är det endå bilar som jag använt och som stått på min parkering.

Kan bara säga att det här var droppen som fick bägaren att rinna över. Så i morgon (eftersom bostadbolaget hade stäng idag), så ska jag kolla upp när jag ska vara ute ur lägenheten om jag säger upp den nästa vecka. Så ska jag ringa ett annat bostadsbollag i ett annat bostadsområde och se om jag kanske har möjligheten till någon av deras lägenheter. (De hade tre tvåor och de verkar intressanta för mig). Så vi får väl se hur det blir efter att jag pratat med dem. I värsta fall får jag ta en trea tills jag kan få en tvåa. Bara jag kommer bort från det här området. Är så less på inbrott hela tiden, på att inte kunna känna mig trygg inom bostadområdet. Så idag har det inte varit någon bra dag alls för något. Blev inte så lyckat när jag kom upp tidigt i morse och såg det.

Hoppas det blir bättre i morgon, kanske får jag possitiva svar från det andra bolaget, så snart jag har koll på uppsägningen av den nuvarande lägenheten. Måste bara kolla upp allt så det inte är något speciellt eftersom jag har en ungdomslägenhet med rabatter hit och dit. Så förhoppningen är att jag kan börja packa snabbare än snabbast. Vi får se efter i morgon, efter jobbet ska jag till nuvarande hyresvärden, efter det provar jag ringa den nya för att ev se de nya lägenheterna. Så håll tummarna för mig.

Ska ut med Fowler nu och sen in o lägga mig, behöver verkligen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)