Var finns hjälpen, då man inte vill stå själv.

Många har funderat på det, och många undrar fortfarande på var hjälpen är.

Det finns många ställen att be om hjälp, det hela är att finna det som är rätt för dig. Med tanke på att många vill och behöver hjälp för att de idag inte klarar det själv, sitter jag just nu och letar efter olika sidor på nätet där man kan finna hjälp. Olika enheter både privata och inom landstinget. Men även grupper för den som vill vara anonym.

Så jag hoppas att jag ska ha en bra början redan i kväll med länkar och kort berätta om de olika ställen dit man kan vända sig.

Jag kommer göra en länksida och så kommer jag ge varje "enhet" en egen sida där jag berättar om dem och var de finns.

Det blir en början som kommer uppdateras så ofta som möjligt. Om ni sedan har sidor ni tycker saknas, så är det bara att säga till så kommer de att läggas till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)