Ursäkta röran i bloggen.

Nu ska jag börja med alla uppdateringar av menyer och länkar etc. Detta kommer ta lite tid och jag kommer nog jobba med det i ett par dagar för att få det att falla på plats. Så för ett par dagar framöver hoppas jag att ni har översikt över röran, men ni kommer få en helhet i det så snart det är färdigt.

Någa av inläggen som jag har liggandes kommer att bli raderade, då de är udner uppdatering. tex om bloggen och presentationen av mig själv.

Många av länkarna som kommer ligga ute (eller rättare rubrikerna), kommer inte vara fungerande ännu, och det beror på att jag inte har hunnit skriva inlägget ännu. Men det är saker som jag kommer skriva om och som ni kan hålla utkik efter. Ser ni någon lista och tycker att det saknas saker i den, får ni mer än gärna skriva en kommentar om att ni vill att jag ska lägga till den eller de sakerna. Många listor kommer vara långt ifrån färdiga, men saker kommer läggas till allt eftersom.

Jag hoppas ni gillar det, sen när det är fördigt, kom gärna med förslag under arbetets gång.

ok vänstermenyn är nu klar. nu är det bara dags att skapa sidorna som ska länkas till. Så ska jag fixa kategorierna och ordna dem, lägga till nya och ta bort gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)