redigering

som en del i arbetet med att ordna så att bloggen blir lättare att läsa försöker jag nu få ordning på f'ärgerna och det är inte det lättaste.

Men jag har länge känt att menyerna har varit ansträngande för ögonen och väljer at ttills vidare ha dem vita för att inte anstränga ögonen på er läsare. För att framhäva det hela ska jag även försöka få ordning på bakgrundsfärgen, så den blir grön i stället och så ska jag även försöka finna ut hur jag ska göra för att få en snygg header.(vill inte tappa bort den jag har nu, men den får liksom en vit kant runt sig.

Men det är lite av allt det jag trasslar med just nu och som faktiskt känndes viktigast.

Så skriver jag en lista på saker jag ska skriva om och publicera här i bloggen. så har ni något ni skulle vilja läsa om är det bara att slänga in en kommentar. Tänkte försöka få in lite om kost och näring. Så småningom kommer jag få bättre ordning och göra översiten av bloggen enklare att greppa. (hoppas jag)

Jag har dessutom haft tankarna på att skapa mer av en hemsida och då även ta till mig en enklare webbadress. Så det är mycket som ska göras under veckan. (förutom packningen). Vecka 32 börjar jag jobba igen, och förhoppningen är att det kommer hålla i sig under hela hösten om jag gör ett bra jobb. Så jag ska försöka göra så mycekt som möjligt med bloggen.

har ni tips till designen får ni gärna dela med er av dem. Jag är inte super på det här med design och det hade ju varit grymt skönt om man kunnat lämna över det till någon annan.  Fast jag känner ingen som r så pass intresserad eller duktig vad gäller bygga sidor. så jag får bara hålla till godo med det jag har, tills något annat dyker upp.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)