Vilken dag det blev.

Har städat mer eller mindre hela dagen, förberätt för MiRoi i morgon och de papper jag måste ha med mig till olika ställen.

Kollat igenom de räkningar jag har fått och ja det såg väl rätt hårt ut, på de räkningar där jag inte ska betala.

Så ska jag iväg o handla lite pryttlar i morgon så jag har hemma, en fotfil och en nageltång lite sådant där.

Men men  nu ä rjag nere på vikt 82,5 igen ;-)

Nästa vecka börjar jag med lite hårdar lchf och tar mer eller mindre bort alla mejeriprodukter. Ska dock använda en del ost hade jag tänkt mig.
Ska göra nachochips till tacosen, göra chili cheese bollar. (självklart får ni recept och bilder)

Annars blir det lite grönsaker, relativit mycket protein och fett, hitta en balans med hur mcyekt jag egentligen kan äa för att gå ner i vikt, kanske man finner sitt viktras igen.

Ska även fixa träningsrapporten i morgon nu när jag vet hur den ska se ut och jag har en veckas resultat. Vi börjar helt enkelt om med registreringen på det.

Nu ska jag slappa lite och förbereda mig inför i morgon.  Ta det lite lugnt, och bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)