Vi klarade det.

Det är många som läser min blogg, och alla är ni olika.

Några har blivit fria från beroende, några har bytt kost, och fått ett bättre liv.

De flesta av er är som jag sålda på lchf och har verklgien fått ett bättre, liv. kan vara en viktnedgång, blivit av med godissug eller liknande.

Jag skulle vilja ha era historier och dela dem med er alla.

Jag skulle vilja ha era reflektioner om vad som händer, vad som fick det att vända och hur ni mår idag.

Dessa historier kommer fungera som inspiration för andra, som kanske behöver ha lite extra stöd och hjälp. Det spelar ingen roll vad ni har gjort men jag ser helst att det rör kost, hälsa, eller beroende av något slag.

Ni kan maila mig era berättelser på : [email protected]

Vill ni ha bilder med, bifogar ni dem och där i texten ni vill att de ska vara gör ni en parentes och skriver bild i (bild).
Sen kopierar jag texten utan någon som helst ändring sätter in bilderna och sparar dem i en egen tråd här på bloggen som kommer med första historian.

(Jag har inte kommit fram till något bra namn på den ännu).

Ni får vara totalt anonyma om ni vill, ni får även skriva erat namn om ni känner för det. Helt upp till er själva. Ni får en egen sida där eran historia hamnar, Ge den gärna en rubrik också ;-)

När den har blivit publicerad, mailar jag tillbaka till er med en länk til eran historia.

Hoppas ni är några som nappar på ideen.

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)