Lite struktur.

Ska sätta mig nu i kväll och få lite struktur på de inlägg jag ska publicera. De blir uppskjutna till i morgon kväll, då karln åker iväg för att jobba. Men helt klart var att göra en gräddsås med äggredning blev helt kanon, fick inte den där mjöliga eller äggiga smaken.

Ni ska få recept på det i morgon. I kväll ska jag lägga in och gå igenom bilderna från kameran så de är klara för uppdatering i morgon. Då kommer bilder på en massa mat och annat smått och gott. =)

På onsdag får ajg förhoppningsvis tag på en biljett till föreläsningen med annika dahlqvist, men de hade stängt idag så jag kunde inte köpa biljetten när jag var där.

Just nu sitter jag o kollar på mobila bredband för att se vilket som är bäst me bäst pris, dock ska säga att telia verkar ha överlägsen täckning. Kan vara bra när man åker till norrland.

Har ni några tips på mobila bredband får ni gärna dela med er till mig.

Nu ska jag göra lite te, och kolla in skolans hemsida för att se om läraren har hört av sig och svarat på mitt meddelande.

Ska fortsätta kolla mobila bredband, skulle vara skönt att ha ett, men vi får se vad jag akn finna.

Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)