Skrivtorka

I dag har jag verkligen skrivtorka.

Har  inte hänt så mycket ännu, har sttit och lekt med sådant där program där man bygger bilar, och har nu funnit min bil som jag ska köpa när jag får mig ett arbete och lite stabilitet. Då ska ni få se bild på det lilla åket. =)

Annars har jag inte gjort så mycekt, hjälpt några av de arbetslösa med att registrera sig på en av MiRois rekryterings databaser. I morgon har jag en massa blanketter som jag ska gå igenom, och börja fundera på lite power point presentationer som jag ska försöka få ordning på.

I dag har jag väl inte ätit så mycket, däremot blir det karre och ungsrostad paprika till middag i kväll, med bearnaise och grönpeppar smör.

Tänkte lägga in det lite senare som ett sådant där litet middagstips. ;-) Med bild givetvis. Ska nämligenlägga ut lite andra bilder på tex cocospannkakorna =)

Annars händer inte så mycet försöker skriva färdigt min livshistoria och så ska jag börja på de saker som ska revideras, som presentationen av mig själv ;-)
Så ska jag även updatera det jag låter mig själv äta, så ni får en bättre hum om hur jag äter, då jag äter mindre GI än tidigare.

Jag har ett par livsöden som jag ska publicera om någon vecka, det är några av läsarnas historier och deras kunskaper kan vara till hjälp för andra. Deras historier behandlar inte bara kosten som ajg äter, elelr viktminskning, men även missbruk främst i form av matmissbruk/ätstörningar.

Jag jobbar även med att föröska skriva lite mer om matmissbruk, men det är ett väldigt jobbigt ämne att skriva om då jag tidigare har levt med det. Men det funkar som en bra terapi för  mig och det gör att jag jobbar vidare med det.

Nu väntar jag bara på lite stabilitet så kommer detta bli jätte bra, känns som jag är på banan igen.

Återkommer senare med lite uppdateringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)