Ooops =S

Såg just att jag missade att skriva in recepten i vänster menyn. Men nu är det fixat ;-)

Jag la till en ny kategori med snacks och Plockmat, där jag kommer fortsätta lista alla smårätter som jag hittar överallt.

Ska försöka se om jag kan få ordning på den här förbaskade designen nu, typ flytta headern så den ligger mer till vänster, och ja ni vet lite sådant där vanligt.

Jag ska även försöka fixa till så det blir lite enklare att finna alla länkar, speciellt kommer jag glöra en ny sida till recepten då de börjat bli rätt många på så sätt kan jag fylla på med fler recept utan att vänster menyn blir så grötig.

Det finns lite att göra och det tar sin lilla tid, men det är så med allt här i livet. Har lite annat att göra färdigt också, lite uppdateringar etc.

Det hela börjar idag och jag kommer jobba med det under dagen,, samt i kväll. Ska se om jag kan få tag i någon som hjälper mig lite om jag inte lyckas fixa det själv.

Tala gärna om vad ni tycker om headern. vet att det blev lite fel med den mörka texten, men ni knaske kan ge mig förslag på vad jag ska använda för färger i stället för att den ska synas mer.

// Nadia

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad duktig du är som har lyckats gå ned så mycket!

Jag äter själv enligt LCHF, hehe, försöker i alla fall.;)

Man blir lite mer inspirerad när man läser om sånna duktiga personer som du:)



Vill du få fler läsare till din blogg?

Klicka på länken och registerera dig, det är HELT gratis och du kommer garanterat få fler besökare:)

http://www.viraltrafik.se/?beccanorman

2009-02-11 @ 12:34:22
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)