Nya designen klar.

Nu tror jag att jag är helt färdig med den nya designen.

Jag har omvandlat en wordpress mall till en blogg esse, stil. Så nä jag har inte gjort den själv, bara anpassat den till bloggen.

Tycker den blev bra, blev liksom hälsosammare, något jag ville uppnå.  Jag ville hellre ha en glädjande frisk blogg än den grå och trötta som jag hade.

Jag vill ju trotts allt föra frma budskapet om att vara sund och försöka skapa en hjälp och förståelse för att ta sig ur sitt ev missbruk.

Nu ska jag bara försöka få ordning på mina länkar så det blir lite lättare och mer överskådligt att hitta runt på bloggen. Men det tar jag i morgon.

En sak till. För att bloggens design ska komma till sin rätt, måste ni HA Firefox. Den kommer inte se klok ut i andra webbläsare, varför det är så vet jag inte. Men de flesta idag använder sig av Firefox, inklusive jag själv. Så därför kommer jag inte försöka åtgärda felen i explorer, däremot kan ni ladda hem firefox om ni vill.

FIREFOX (denna nedladdning är gratis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)