Många planer för bloggen.

Nu har jag kommit igång och har börjat göra en lista på allt som ska skrivas och ordnas med bloggen. Det är lite saker jag vill göra. Men så länge det blir bra kommer det ju funka ;-)

Så det kommer komma mer recept och bilder till några recept där de inte publicerats ännu. Jag kommer revidera lite texter och göra om lite saker som jag skrivit, främst lathunden och hur jag äter. Så kommer jag försöka ordna mina kategorier så det blir enklare att skilja det som är de olika kosterna och allmänt om hälsa. Så ska jag även skriva ner lite om lite olika grupper man kan ta kontakt med om man behöver ha hjälp med matmissbruk eller liknande.

(under 2010 kommer jag om allt går som planerat att, studera till beroende terapeut och sedan jobba mera aktivit med matmissbruk. Detta är något som läkare jag pratat med sagt att det behövs, och jag kommer ha mycket arbete att göra i framtiden. men vem är inte bäst på att stötta andra med problemen, än den som har haft det själv).

Jag kommer skriva mer om allt som jag tycker är intressant, utan att tapap fokus på kost och hälsa. Dock blir tyngden på lchf och viktminskning, samt på matmissbruk, som anorexi, bulimi, hetsätning och överätning.

Jag har nu börjat få lite struktur på bloggen, och det är mycket som kommer komma till har jag bestämt mig för. Så det blir en hel delsaker som kommer framöver.

Jag börjar arbetet rddan idag. Så snart jag gjrot en revidering eller liknande kommer jag tala om det.

Första jag ska ändra är namnet på Recept, till vänster. Jag tänker lägga till mina favoriter. Då jag inte skapar de flesta, utan det helt enkelt är de jag tycker om och som jag ändrar lite på för att det ska passa mig. ;-)

Kommentarer
Postat av: Bittan

Hej !

Vilken härlig blogg du har skapat,mycket som väcker mitt intresse,recept söker jag med ljus och lykta.

Nu tvekar jag lite, men jag skulle vilja berätta att det du skriver i mittfältet inte syns riktigt..jag vet att det är olika på olika datorer,du själv kanske ser att det ser ok ut..

Den vänstra menyn ligger över mittenfältet ,vilket ggör att det är svårt att läsa..

Antingen minskar du bredden på vänster meny, eller ökar på mittfältets bredd..

Åhhh..nu blev det många ord, hoppas du förstår och inte tog illa upp !

Även nu när jag skriver detta så syns inte mina första bokstäver.

Mvh Bittan

2009-02-06 @ 18:47:58
URL: http://viktsteg.blogg.se/
Postat av: nadia karlsson

Tack för att du talade om det för mig. sitter och försöker få ordning på min design, kommer ändra utseendet mer om jag får min vilja igenom, men nu är det datorn som styr verkar det som. Säg gärna till om det händer igen, eller inte blev tillräckligt, så fixar jag det en gång till =)

2009-02-06 @ 18:55:29
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)