Designen

ok jag vet att ni som har explorer ser en rent ut sagt förjävlig design just nu. men det får ni leva med eller byta till Firefox.
Fast där är det inte mycket bättre just nu.

Jag ska fortsätta med att få i ordning på det i morgon så ni får vänta tills dess så får vi se vad jag lyckas göra åt saken.

Jag har fotfarande mycket kvar att göra innan jag är färdig med min design, vilket kommer föra med sig lite trassel då och då.

Men jag ska göra mitt bästa för att det ska gå att läsa i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Erik

Tyckte den var fin!

I firefox då :P



sv: Haha, jag kom på att det blir visst fler kackerlackor om man mosar dom när jag såg din kommentar. Fast jag har inte sett fler nu som tur är!

2009-02-11 @ 01:48:16
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: nadia karlsson

hmmm den ser ok ut tills man ska kommentera då skiter det sig. :-)

2009-02-11 @ 17:22:32
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)