tillbaka till ams.

Japp jag är garanterad arbete fram till den 18 dec, om inte det material som vi idag arbetar på tar slut. och helt ärligt det börjar se mörkt ut. Sen blir det tillbaka till ams igen. Tror inte jag kommer vara en av dem som får komma tillbaka till ftget, men får jag göra det är det väl bara att bita ihop och arbeta för dem. Jag hoppas dock på att jag hittar nått annat som jag trivs bättre med innan dess. Så under julen och likadant efter julen blir det till att fortsätta söka jobb och skriva ihop ett nytt cv.

Nu när jag vet att jag troligen får gå efter den 18:e känns det lite bättre faktiskt. nu kanske jag kan ta tag i allt annat i stället. Jag får nog akassa även om det kanske dröjer någon månad innan den betalas ut. Så snålar jag fram till dess kommer det här nog gå vägen. Julklapparna är redan bestämda och ska bara betalas sen är det färdigt.  ska beställa ett par från nätet i helgen.

I morgon blir det lite loppis köp och ev nya skor, om vi orkar åka in till Valbo. Så ska jag även skriva färdigt de sista bitarna på GI texten så är den bara att publicera den här. så tänkte jag slänga in lite bilder på mammas chihuahua valpar som är 3 veckor gamla, bara för att få in något nytt här. lite annat liksom =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Nadia! Det var ett tag sedan jag var på din blogg - installerade om allt på datorn och då faller en del sidor bort (cookies) - men, jag ser att du är kvar i bloggosfären :) Läste också att du vill söka hjälp för dina ätstörningar - jättestarkt! Jag önskar dig all lycka! Hoppas att din jobbsituation löser sig!



Trevlig andra advent

Emilia

2009-12-06 @ 10:46:25
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Nadia Karlsson

Jag hoppas bara att jag får hjälpen, nu är det bara att vänta på ett svar om jag hamnar i kö för att få hjälp. Så jag tror nog att det kommer lyckas på ett eller annat sätt.



Vad gäller jobb, det finns alltid andra jobb, man ska bara finna dem. =)

2009-12-06 @ 18:19:37
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)