Nu börjar det ordna sig...

Jag har en bra kännsla. Nästa år kommer bli bra. Jobbet har börjat ordna upp sig, nu väntar jag bara på ett schema för januari. December blev klart att jag får jobba hela månaden. Jag har börjat få ordning på vad jag vill med bloggen, och denna kommer jag försöka bygga upp till en hemsida mer riktad mot information om matmissbruk. Så jag har redan köpt ett domännamn. Nu ska jag bara bygga den, eller rättare en väninnas pojkvän kan förhoppningsvis hjälpa mig, då han hade lite idéer. 

Jag har även köpt ett medlemskap i viktklubb och ska där äta 1700 kcal per dag, så det blir ingen svält diet där inte. Och det känndes bra, nu kanske jag kan lära mig mängderna mat. Det blir lite mer kolhydrater men inte så mycket att det gör nått. Jag kommer kunna äta feta produkter, men bara lite mindre. och det känns skönt. Jag kommer även skriva lite om viktklubb här på sidan.

Under januari kommer jag förhoppningsvis få påbörja min behandling mot min ätstörning. Då kommer livet med maten bli så mycket bättre. Jag kommer fortsätta att skriva här om hur det går för mig med mitt missbruk, och min behandling då det är en viktig del i sidan. Jag kommer kanske inte skriva lika mycekt om allmänna saker jag gör på dagarna.

Men som ni märker kommer det bli lite ändringar här på bloggen framöver, och även på texterna. Jag kommer dessutom ta tag i det här lite bättre och faktiskt se till att jag levererar texter till er och inte så långa mellanrum mellan dem som jag har idag. Ska även försöka leta fram lite mer bilder och se om jag kan finna någon som kanske kan hjälpa mig att ta några bilder random runt om i sverige, på saker som kan funka till bloggen =)

Så nu har jag ett tydligt mål och det känns bättre, det känns inte som jag famlar så mycekt i mörkret längre. Utan att jag vet åt vilket håll jag vill gå och vad jag verkligen vill. Jag ska börja med att bli frisk och så om några år när jag varit frisk, ska jag se till så jag får hjälpa andra som är i min sitts. Det är målet för mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)