Jul stress

Det här är första året som jag faktiskt inte är stressad. Julklapparna är färdiga och slås in i morgon kväll. Julgodiset gör jag i morgon kväll (så jag inte äter upp det innan julafton).

I morgon under dagen jobbar jag, kanske får vi dessutom sluta tidigare eftersom det är jul.

Ska sätta mig under julhelgen och rensa ur bloggen lite och se vad som ska vara kvar och inte. Förbereda för hemside bygget helt enkelt. Sen hem till en väninna under ledigheten och få hjälp av hennes pojkvän med lite byggande. Rättare sagt han kommer hjälpa mig. Sen flyttar vi över innehållet härifrån till nya stället. Då blir det mer av en hemsida. Men jag kommer även skriva bloggen fortfarande. Speciellt om min resa under tillfrisknandet.

Men det kommer bli mer lättöverskådligt och mer om själva hetsätningar, mer fakta om allt möjligt helt enkelt. Så det kommer bli en hemsida med blogg. Då kommer det även hamna lite reklam på sidan, men det är bara för att jag ska skärpa till mig och verkligen leverera fler och bra inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)