På gång

Ok nu är jag på topp igen. Håller på att skriva min kostplan, samt att jag har en hel lista med livsmedel att lägga till som ingår i min kosthållning (lite exempel).

Så skriver jag även på min presentation av LCHF och GI samt om matmissbruk och sockerberoende. Ja vad ska jag säga det skrivs mycket här nu när jag äntligen fått ordning på mitt office program (vill ju stava rätt för er skull).

Men så nu är det äntligen på gång med en massa texte som ska publiceras. I morgon är min sista dag med internet hemma. Efter det kommer jag skriva alla inlägg och sedan publicera dem när jag är hos mamma eller någon av mina bröder.

Men då får jag också mer tid till att skriva. Så det blir enklare att skapa ett schema för hur jag ska skriva och få mer flyt på det.

Så nu är det på gång. Första texten hoppas jag på att kunna publicera redan i kväll. Så vänta lite till sen kommer det börja trilla in. Ska även egna större del av tiden åt att leta bilder att ha i inläggen så det inte blir så jobbigt att läsa.

Men jag har inte glömt, bara blivit en liten perfektionist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)