Helgen ska gå till jobb med bloggen.

Jag ska spendera hela helgen framför datorn (förutom när jag packar ner lite saker och fyller en sopsäck).

men annars kommer helgen ägnas åt skrivande. Jag har nämligen hittat lite fler saker som jag vill skriva om och då framförallt något jag ska prova själv för att se om det kickstartar min ämnesomsättning.

Så jag tänkte skriva lite om det, och göra färdigt texterna som ska komma upp till vänster. Så ska jag även börja skriva på småtexter som jag har förberätt för länkning.

jag har lite att göra, men jag vill få det färdigt så jag sen kan ägna all tid åt att skriva inlägg och leta efter fler saker att skriva och berätta om. Men under veckan har jag jobbat kväll så då har det inte blivit mycket annat gjort än att jag sovit och jobbat. Men får jag bara färdigt länkarna och liknande kommer det bli lättare för mig att skriva texter till bloggen.

Just nu funkar inte kosten så bra för mig, utan jag äter mer eller mindre vad jag känner för. Men om några veckor, alternativit någon månad ska jag prova kosttillskott och lägga om kosten till 100 % under 8 veckor och se om jag får resultat.

Så i helgen kommer det mer texter och framförallt nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)