Helgen är här

Så i kväll ska jag göra färdigt de sista länksidorna, efter det börjar jag återigen skriva igen.

Jag tänker faktiskt då börja skriva på sockerberoende och matmissbruks informationen (de kommer handla om övergripande fakta och saker att tänka på. Sen kommer  jag ha kategorier där jag skriver om mina egna upplevelser, och lite mer information om matmissbruken. Saker att tänka på som blir länkade då.

jag tänkte även berätta liteom hur jag äter och min anpassade kostplan (som jag ibland fuskar med osm alla andra). Men så ni får en inblick i hur jag äter. Dock ändras det mer eller mindre hela tiden, då jag inte har hittat min livsstil till 100 %.


Ni ska även få bild på min motivation ;-) Fick byxor som jag verkligen ska komma ner i, om jag så ska träna livet ur mig. Nä inte riktigt så hårt behöver jag träna.

Men nu vet ni hur dagen kommer vara i morogon hoppas jag på att jag har lite nytt material som ni får ta del av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)