Viktrapport.

kanske ska börja med att berätta att jag för över ett år sedan vägde mycket mer.

Den 25 augusti 2007 vägde jag 115 kg,. Jag har det senaste året gått ner nästan 30 kg.
För att hålla motivationen uppe, har jag satt upp mål för mig själv som jag ska försöka uppnå:

Datum                   mål         resultat uppnåddes
31 Augusti           90 Kg           24 augusti 2008
Mål 2009
31 juli                   80 kg                                
31 september     75                              
31 november      70 kg 
31Januari            60-65 kg  

Målet är mellan 60 och 65 kg.   


Så nu är jag inte längre rädd eller skäms för att skriva min vikt här i bloggen, för jag har gått ner nästan 30 kg och det är något jag är JÄVLIGT stolt över, så nedan får ni följa mina nya resultat med fram och tillbakagång.

          Datum                 . +/-      Totalt         Vikt    
  • 2009-05-24       00         00            85  Nystart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)