Våran Julgran

Tänkte jag skulle visa bild på våran julgran. som vi hade med presenter under och bredvid. =)



Även i plastpåsen var det julklappar till min lillebror, han fick en massa tvättmedel och rengöringsmedel. Anledningen till plastpåsen var att han skulle kunna slänga allt på en gång.



ser ni den stora presenten till höger. Den var min, fick en stor blomma i plast. En dag ska den bytas ut till den riktiga, men så länge kör jag på plast. (jag brukar lyckas döda mina blommor, men nu kanske den hålle rlite längre).

Men jag blev jätte nöjd, fick en massa block som jag behöver med jämna mellanrum. Två stekpannor, en stor och en sådan där refflad som man grillar i. Så fick jag hårschampo som jag behövde, eftersom jag fått eksem av det billiga jag har nu. En stor väst som är grymt skön (jag älskar västar), vad fick jag mer kommer inte ihåg eller JO en liten verktygslåda.

Jag fick sådant jag behöver, jag har som svårt att lnska mig saker, eftersom ajg köper dem själv så snart jag kommer på att jag vill ha sakerna. Så jag behöver mest ha praktiksa saker och sådana där vardagliga =)

Fick också pengar, som kommer gå till mat och ett par vinterstövlar (om jag finner några på mellandagsrean).

Så ja jag var jätte nöjd med mina julklappar. Väntar dock fortfarande på att få hem en julklapp som jag skulle ge bort. den har inte kommit ännu, men men sådant är livet kommer väl nästa vecka eller nått.

Så det känns skönt att det inte är riktigt slut ännu.

Men jag hoppas ändå på att nästa jul ska bli bättre. det har varit så stressigt inför julen, eftersom det varit en massa strul med pengar hit och dit.

Men jag har bestämt mig för att nästa år ska bli bra, tycker jag förtjänar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)