Studier

Nu är vi nästan färdiga med caset i marknadsföringen, bara lite återknytningar till Litteraturen, sen går det upp på delgrupps diskussion.

Det värsta med att läsa marknadsföring är att jag kommit på hur mycket jag älskar att hålla på med det. Hitta på lösningar för att företag ska synas mer, hitta på lite crasy ideer för att märkas snabbt. Det är verkligen grymt kul. Kanske man kan få om nått år en chans att jobba mer med marknadsföring även om man kanske inte har en gigantisk examen i det. Men det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelese. Skulle vara hur kul som helst.

Men men nu är det dags för maten tror jag och en liten paus i mitt grupparbete. Innan det är dags för sista spurten och se till att det blir inlämnat.

återkommer lite senare med annat skrivande,

måste också börja fundera över vad jag ska köpa i julklappar till mina bröder, konstigt det har blivit svårt på senare år att komma på det. Men mendet löser sig alltid på ett eller annar sätt. ;-)

Kommentarer
Postat av: KsDesign

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign kika in hos mig :)

2008-12-05 @ 14:26:05
URL: http://ksdesign.blogg.se/
Postat av: nadia karlsson

det ska jag verkligen göra. Skulle vara skönt med något riktigt i stället för det här provisoriska.

2008-12-05 @ 15:04:04
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)