Ok låt mig höra vad ni tycker..

Har en bit kvar innan jag är helt nöjd med min design, men jag har en början i alla fall.

Återstår en hel del små pyssel, som ska fixas.

Så ska jag göra i ordning mina menyer så de blir lite mer personliga. och få ordning på mina länkar till vänster och lite sådant smått o gott.

Men annars, förutom allt som ska bli färdigt, har ni idéer på vad jag kan eller kanske ska göra.

I vänster menyn har ni fått en liten aning om vad som komma skall. De länkarna finns just nu insmetade till höger. Men komemr ändras och hamna på sin rätta plats.

I dag har designen gott fruktansvärt bra faktiskt och jag blir lite fundersam på när det kommer gå dåligt egentlgien

Ja ja nu ska jag fortsätta efter en te och matpaus.

Sen är jag klar för att fortsätta lägga in mina länkar och övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)