Lite desing att göra.

Så håller på att förbättre utseendet i bloggen lite.

Började med att ta bort udnerstrykningarna, och ändrat typsnittet lite.

Så nu har jag skapat en testblogg för att trixa i ordning med min meny, ska ändra lite i rubrikerna. Lägga till och ta bort och fjanta mig =)

Men det blir nog bra så snart det är färdigt.

Ska även sätta mig ner med min färg och se var jag ska ta vägen med den. Eftersom jag inte har photoshop, får jag norpa någon jag finner på nätet. =) Dock inget som är copyright på, utan det som är gratis.

Så nu har jag lite att dona med.

Men jag får fortsätta i morgon tror jag =) Börjar bli sent och eftersom jag hade taskig karma, så har jag inte cyklat utan får ta en till långpromenad med hunden.  Får ta mig i kragen nästa vecka och se till så att jag verkligen cyklar varje dag, lite bättre planering helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)