Ingen toalett... =(

Jag har inget badrum.

Fick stopp i avloppet. tänkte det går nog över men inte, började läcka under toastolen. Så ringde bovärden/ Fastigehetskötaren. Hon kom tittade lite och gjorde ett försök. slutade med att det började bubbla i båda handfaten och vattnet steg under badkaret.

Så hon konstaterade att det inte fanns nått hon kunde göra. Men de ringde till en vvs firma som kom, de gjorde så gott de kunde, men inte heller de kan göra nått. Så i morgon om de får tag i en större firma kommer de med dundermaskinerna och fixar det. Förhoppnignsvis drabbas inte grannen udner, han kommer inte hem förrens sent i natt och jag kan ju tänka mig om hans badrum är översvämmat hur glad han kommer bli.

Men nog märks det att huset behvöer ett stambyte. Vattnet var helt svart som kom upp och små rostbitar. Så får väl se fixar det sig inte i morgon kanske de måste börja med stambytet på våran sida tidigare än 2010 som de planerat. skulle kanske vara lika bra det.

Har mailat och frågat om ommålingen jag vill göra får jag inget svar pratar jag med snickarn om det. Vill ju bara måla ett par dörrar vita och ett par golvlister. Så jag inte har flerfärgat.

Ska ta en bild så ni får se sen när jag kommer hem. När jag får tillbaka min lägnehet, just nu övernattar ajg hos mamma. Men det blir inte allt för lång tid det. Ska de göra ett för tidigt stambyte begär jag en evakueringslägenhet med tanke på hunden. Han kan ju inte vara nsam hemma när det är byggnadsarbetare där.

Men men ska fortsätta kolla mina mailadresser och gå igenom saker till skolan. Sen ska jag väl försöka vara lite trevlig eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)