Hmm börjar..

Känna mig nöjd nu med upplägget bara vissa saker med designen som jag skulle vilja ändra på och som jag inte riktigt fått grepp om ännu. Närjag har klurat fram det, då är det dags att göra färdigt resten av designen, så vi känner oss hemma ;-)

Men men, ska ta lite yoghurt med hjortron som en liten kvällsfika. Sov ju så länge så det är kört att somna nu. Får gå o lägga senare och förhoppningsvis går jag upp med klockan i morgon.

Dags att vända tillbaka dygnet, så man är uppe och är trevlig. =)


oj mitt te är nog färdigt också. vi kanske hörs lite senare  i natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)