Dåligt med uppdateringar förlåt .

eller kanske inte, har bara inte haft så mycket att skriva om. INte att göra heller, sitter med en hemtentamen i introduktion till Företagsekonomi A, faktiskt en rolig tentamen. =)

Annars gör ajg inte så mycket, var på informationsen i dag, så nu ska jag dit på fredag, då ska vi försöka skapa en personlig handlingsplan åt mig så får vi se var vi hamnar när den är färdig.

Så som sagt det händer inte så mycket just nu.
har dock inte cyklat nått i dag för jag har ont i benet, då menar jag inte benet benet, utan i det vita benet framför vaden. Jag har alltså bokstavligt talat ont i benet. Mamma tror det kan vara början på behinneinflamation, så jag ska leta fram nått vart och ha på mig under alla byxor. Vill inte ha benhinneinflamation, har fått veta av mina älskade norrlänningar att det gör gruvligt ont.

men men, i morgon blir det en dag i studiernas och städningens tecken, så ska jag fixa ansökan till soc så jag kan lämna in den på fredag, och lite sådant smått och gott, jo deklarationenn måste jag försöka hitta. =S

Måste verklgien sätta mig med alla mina papper och fixa i ordning pärmar där jag kan lägga in alla mina kvitton och räkningar varje månad samt deklarationen varje år, så jag får lite organisation. Det projektet tänkter jag starta i morgon, lika bra att ha det gjort om man skulle trilla in och få någon form av arbetserbjudande, så man kan starta ett litet företag då. =)

Men men , drömmar just nu som slipas på. Nu ska jag återgå till det jag tänkte mig och det var att kolla igenom alla mina mailadresser, och lite sådant. Ska lägga mig tidigit så jag kommer upp tidigt i morgon, (måste få in vanan lite).

Vi hörs i morgon, när jag sätter mig här en stund i gen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)