ahhh min dator luktar bränt....=(

Det här bådar inte gott för framtiden.

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll vill inte riskera att nått händer med datorn. Tänkte inte köpa någon ny förrens om några månader. Så jag hoppas den håller ihop till dess.

Sen kan den få lägga av... Men inte nu.

Fast är man fyra år gammal börjar man väl kasnke lukta lite =)

Så nu vet ni. ska avnjuta min yoghurt med hjortron och bara ta det lugnt.... Se till att datorn inte börjar brinna....

Tycker synd om mig själv ...=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)