läkarhjälp för mitt missbruk.

Nu harjag pratat med vårdcentralen, och på tisdag den 20 oktober, kl 10:45 har jag läkartid.

Sköterskan jag pratade med konstaterade att jag nog behövde ha en läkarrådgivare med eftersom jag har kunskapen med att gå ner i vikt (har ju gått ner från över 115 kg). Men att det nu av någon anledning börjat vända och gå uppåt igen.

Ska leta fram mina provresultat om jag inte hittar dem så får de hämta ut dem då när jag är där. Så nu får vi se vad de finner ut av att göra för att få lite resultat.

Jag måste vända cirkeln nu innan det går åt hällskotta igen.

Så på tisdag får vi se hur det ser ut, vad han än säger är det bara att göra det. Nu får jag stödet av sjukvården också och jag tror nog att det kommer gå så mycket bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)