Snabb uppdatering.

Ska fixa bilderna på balkongen nu så de kan publiceras i morgon och jag kan berätta lite om vad jag vill med den. Men jag kommer även ta emot tips på hur jag kan göra för att höja mysfaktorn.

Har egnat dagen åt shopping och portionering av mat. Tror nog att jag har mat i frysen så jag klarar mig nästa månad. Blir till att köpa ny sallad med jämna mellanrum. (och laktosfri mjölk). Ja som vanligt med andra ord.

Men kött har jag så jag klarar mig. Kebabkött upp portionerat i 100 g påsar (1 portion). Kyckling fileer uppdelade i stycken så de kan väga lite olika. (då får man balansera med tillbehövren). Så köpte jag bacon, dem har jag inte delat upp ännu, ska göra det i morgon, men 1 portion väger ca 70 g.

Så har jag lite korv och några karre bitar i frysen också. Men jag kommer nog mest leva på kyckling och kebab. Så har jag en jätte burk med tonfisk som jag ska dela upp. (så snart jag lurat ut hur mycket en portion är).

I morgon börjar jag med min vikt igen. Då väger jag in mig (tror jag kan ha gått upp en del sen jag började jobba och jag slarvat fruktansvärt mycket). Men i morgon börjar vi om.

Då blir det GI för hela slanten. Rivstarten kommer jag köra 1-2 veckor (max 6 veckor om det inte ger resultat). Samtidigt kommer jag köra mina ProAim shots. Dessa kommer förhoppningsvis hjälpa mig mot suget av sockret och det vita mjölet).

Men från och med i morgon ska jag köra stenhårt med GI, samtidigt som jag kommer jobba med mitt matmissbruk och min självkänsla.

Så i morgon får vi se hur det går. Nu ska jag lägga mig och läsa så hörs vi i morgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)